الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 

ياترى احنا اسره واحده؟! ... معتقدش ! ارجوو الرد

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: ياترى احنا اسره واحده؟! ... معتقدش ! ارجوو الرد   الخميس يناير 24, 2008 3:28 pm

معلش يا جماعه استحملونى كام دقيقه ... بس بجد انا خلاص مش قادر لان الموضوع فعلا ذاد عن حمه اوى يمكن انا كبرت الموضوع من غير لازمه ... بس اللى حصل بعد كدا او اللى قاله مينا مدحت بجد محتاج واقفه لان كلام كبير اوى ... معتقدش انهفاهم معناه لانه لو فاهم معناه مكنش قال ... او يمكن يكون فاهم بس مش حاسس اننا ايد واشره واحده
فى البداية بس اسمحولى افكركم بحاجه ... زمان واحنا فى ابتدائى كان بيقولولنا المدرسه بيتك التانى
حتى البيت بيتك فى التليفزيون تامر وممحمود بيقوله ان البيت بيتك بيتك التانى وبيت كل المصريييييين ( طبعا كل دا كلام بكش ) وكمان احنا هنا بنقول ان المنتدى بيتك التانى واننا اسره واحده
ياترى احنا بنقولها ببكش ذيهم ولا فعلا اسره واحده ولا اكمنى يعنى الكلام مش بيندفع عليه جمرك
الموضوع باختصار ان طبعا كلكم فاكرين الحادثه الشهريه بتاعة بيشووو وشطبه من الاشراف على القسم الرياضى ... واعتبرنا خلاص الموضوع انتهى والولد قبل الوضع اللى انفرض عليه وسكت ....
لكن الغريب بقى ان بعد الزوبعه دى افاجأ بمينا مدحت (المشرف الحالى لقسم الرياضه ) انه منزل شروط للقسم ... طبعا من حقه ان ينزل شروط للقسم بتاعه بس الغريب بقى نوعية الشروط دى ايه ؟؟ انا اعترضت على بعض الشروط اللى كانت بتقول

[size=18]اولا: عدم وضع اي اخبار دون ذكر المصدر والا سيتم غلق الموضوع سواء فى قسم الكورة او المصارعة او السيارات.

ثالثا: ممنوع الرد بردود سلبية او مستفزة مثل "مشكوورر" حتى لا يتعرض العضو للايقاف

سابعا: ممنوع فتح مواضيع للنقاش او للاستفسار داخل قسم الاخبار

[/size]

انا بس عايز افهم شويه حاجات بصراحه يا مااااان وبدون زعل اوك تعليق على الشرط الاول وحتمية ذكر المصدر ... كان ين النظام دا ايام ما كان بيشووو ماسك قسم السيارات ولا اكمنى هو خرج يبقى خلاص عايز تشطب كل صلاحياته وتحولها ليك

ثانيا انا اعترض بشده على البند التالت اللى بيتكملم عن الردود السلبيه اظن بالاولى انك تشكر الناس اصلا انها بتيجى وتقرأ مش لسه هنتشرط عليهم يردوا ازاى طالما الرد بزوق واحترام لمشاعر بعض .... غير كدا انت لو كاتب موضوع (انت او غيرك ) المفروض اقولك ايه غير شكرا او مشكور على تعبك ولا يعنى المروض اكتب فيك قصيده امدحك فيها اسمحلى بس افكرك بمقوله مشهوره اوى ,, الفضيله إذا ظهرت سرقت ونهبت من المجد الباطل ,,

ثالثا اعترض كمان بشده على البند السابع موضوع النقاش ورفضك ليه .... ممكن افهم ليه ؟؟!! هو مش المفروض ان المنتدى دا مكان لزيادة المعلومات الدقيقه .... ولا يعنى احنا بنزل مواضيع كدا وخلاص .... لو المنتدى مش هيفدنى مين اللى يفدنى ؟؟!! لما اكون فى خبر مش عارف صحته ايه واسأل فيه حد من المنتدى وتحديدا قسم الرياضه ياترى دا غلط ولا انت عايزنى اقرأ وخلاص ومش مهم ان كنت فاهم ولا مش فاهم
لو كان هدف اى عضو بينزل موضوع المنتدى هو قراية الموضوع بس يبقى اسمحلى وبدون زعل المنتدى مالوش لازمه ... طيب مانا قريت الخبر بره فى الجرنان او عرفته من اى مصدر تانى لكن محتاج اجى المنتدى اخد وادى فى الكلام مع حد يكون فاهم اكتر منى يفهمنى يبقى ازاى انت عايز تقفل باب النقاش يبقى على كدا انا لما اكون عايز اعرف ميعاد مطش ايه انزل اسأل بتاع الجرايد طالما اخواتى فى المنتدى مش سامحينلى بكدا .... ولا احنا اسره واحده وايده واحده عل فاضى

سورى يا مينا بس انا بتكلم بصراحه وانسى انى مشرف ذيك .... انا بكلمك كعضو عادى خالص .... انت بقراراتك دى هتقلل نسبة المشاهده للقسم اكتر ماهى قليله اصلا
انا اسف كمان مره على صراحتى
دى كانت البنود ودا كان اعتراضى عليها .... بكل شفافيه وصراحه تامه
اللى حصل بقى ايه انه مينا مدحت بصفته مشرف للسم رد على الموضوع ... شوفه بقى كان الرد ايه منه
بص يامونى
أولا النقطة الاولى اللى انت بتتكلم فيها دى بتاعة بيشو اولا معلش فى الكلام اللى هقولة دة
المشكلة تخصنى انا وبيشو وماركو ولو عايزين رأى حد هنطلبة زى ماعمل ماركو قبل كدة
والموضوع انا وبيشو خلصناة يبقى مالوش لزوم الكلام دة تانى
وبيشو عارف انا عملت لية القوانين دى وعشان خاطر مين

ثانيا ههههههههههههه
يابنى يانور عينى انا مش بتشرط ولا نيلة انا اقصد من البند دة الردود السلبية يعنى مايجيش واحد يكتب مشكووووور ويعمل منها كوبى فى كل المواضيع عشان يزود مشاركاتة بس من غير مايكون قرى حاجة منهم
فهمت؟؟؟؟؟؟؟؟

ثالثا
انا اقصد ان لن يسمح بالنقاش حول موضوع غير الموضوع الرسمى للتوبيك
يعنى مثلا مش يبقى موضوع عن افضل العربيات والاقى اتنين بيتخانقوا على الاهلى والزمالك
او الموضوع عن المنتخب وناس بتخانق على الاهلى والزمالك برضة
فهمت ؟؟؟؟؟؟؟؟

رابعا ودة الأهم ان البنود دى وافق عليها المدير العام اللى هو ماركو ماهر ودة أهم حاجة عندى
[size=18]دا كان رد مينا مدحت على اعتراضى ... ( بليز خدوا بالكم من اولا ورابعا )
هو بيقول ان المشكله بينه وبيشوو وماركو ولو عايزين رأى حد هنقول يعنى ايه الكلام ... يمكن اكون انا غبى ومش بفهم بس اعتقد الكلام واضح ومش محتاج تعليق
غير كدا هو بيقول فى رابعه ان اهم حاجه عنده ان المدير العام وافق .....( يعنى احنا نغبط راسنا فى الحيط) واللى مش عاجبه يشرب من النيل (او الصعايده يشربو من الترعه) هو يعنى احنا شغالين عند ماركو ولا ماركو ماسك علينا زله معينه ومش من حق اى مخلوث انه يفتح بئه ويعترض على حاجه ولا ايه بالظبط
والغريب ان ماركوو مرضدش على كلام مينا بالاخص رابعا ... رغم انى استنيت اكتر من 3 ايام بعد كلام مينا
دا غير ان مينا وماركو بعتولى رسايل خاصه على اعتراضى الاولانى طيب ليه ماركوو مبعتش رساله تانى يفهمنى قصد مينا ايه من اولا ورابعا دا لو يهمه حد لكن واضح ان احنا مفككين وان فى رايس واحد والباقى عبيد باستثناء دراعه اليمين .... دلوقت اعتقد ان الكل اقتنع لما بيشووو قال فى محسوبيه
انا عارف ان كلامى دا ممكن يشطب اشرافى من قسم الشعر وسير الاباء ماهو دلوقت كل واحد هيعترض مهدد بالشطب ولا ايه يا سى ماركو بس سامحونى بجد انا مقبلش البكش
انا بس عايز حد يفهمنى يعنى ايه اسره واحده ...ويعنى ايه الكلام اللى قاله مينا ....
وياترى كلام مينا يدل اننا اسره واحده .... ولا كلام والسلام
انا اسف كمان مره ... وارجو الرد

ياترى احنا اسره واحده؟! ... معتقدش ! ارجوو الرد
صفحة 1 من اصل 1